Löysin tämän ohjeen Fazerin Suklaisen keittiön sivuilta, mutta muokkasin sitä hiukan, koska kaikkia aineksia ei omasta kaapista juuri innostuksen iskiessä löytynytkään 

VALKOSUKLAAMUFFINIT:
4 munaa
4 dl sokeria
100 g voita
2 dl maitoa
6 dl vehnäjauhoja
200 g valkoista suklaata rouheena
2 tl leivinjauhetta
4 tl vanilliinisokeria
n. 1 1/2 dl aprikoosihilloa
* Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi.
* Sulata voi kattilassa, lisää maito ja kiehauta.
* Kaada kuuma voi-maitoseos muna-sokerivaahtoon.
* Yhdistä kuivat aineet ja sekoita taikinaan.
*Rouhi suklaa ja sekoita rouhe aprikoosihillon kanssa taikinaan ja sekoita varovasti tasaiseksi.
* Paista 210 asteessa n. 18-20 minuuttia.
Osan koristelin valkosuklaalla ja sokerihelmillä kuten ylimmässä kuvassa näkyikin...

Ja osaan pursottelin pitkästä aikaan kermaruusuja
. Ruusut Flora Vispiä ja värjätty pastaväreillä

Tässä vielä lähikuvaa 
-Teresa-



